slej slej
412
BLOG

Zrozumieć przestrzeń

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Witam

Mam taki pomysł

Elektron i pozyton są elastyczne i z tych dwuch cząstek wszystko sie składa a przynajmniej wszystkie oddziaływania magnetyczne.

Po drugie potraktujmy oddziaływania grawitacyjne i magnetyczne jak skończone linie w przestrzenii

Doszłem do ciekawych wniosków

Prezentacja zawiera ponad 30 slajdów jest tam też o kwarkach prosze najpierw zapoznać się z prezentacją

 

Poniżej prezentacja do ściągnięcia

 http://wikisend.com/download/744426/przestrzen.odp

została ona napisana w OpenOffice Impress. mam wersje z przed 3 lat

 

Jestem bardzo zajętym człowiekiem dużo pracuje będe odpowiadał jedynie konkretne odpowiedzi

Jeżeli ktość z tego powodu będzie czuł się obrażony przepraszam

 

Pozdrawiam

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie