slej slej
256
BLOG

Teoria przestrzeni wciąż żywa

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

W moim odczuciu teoria przestrzeni jest logiczna i spójna ale obawiam się że wszyscy którzy stworzyli swoje teorie uważają tak samo o swoich:) Ponieważ nikt na tym forum ani żaden profesor do którego wysłałem moje wypociny nawet nie spróbował jej skomentować używając jakiego kolwiek argumentu za lub przeciw a sam nie umiem ocenić czy jest prawdziwa czy bzdurna ogłaszam że jest ona w superpozycji:)

 

Nie wiedzieć to nie wstyd

Zapytać to nie wstyd

Zakładać że skoro ja nie rozumiem to tego nie da się zrozumieć i nie należy próbować jest grzechem największym!

Takiego argumentu w historii ludzkości używano bardzo często kiedy nie rozumiała, Takiego argumentu używają często prości ludzie którzy nie rozumieją, ich jestem w stanie zrozumieć ciężko pracują i nie mają czasu. Ale kiedy słyszy się że mechanika kwantowa taka jest że nie da się jej zrozumieć i nie ma co próbować tego nigdy nie zaakceptuje. Zawsze będę szukał, zawsze będe pytał.

 

Czy naprawdę nie znajdzie się nikt kto może powiedzieć coś rozsądnego o moich pomysłach?

 Dla tych którzy jeszcze nie mają mojej prezentacji przesyłam aktualny link

http://wikisend.com/download/185670/przestrzen.odp

 

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie