slej slej
199
BLOG

mały dodatek

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

 

Jeżeli po poprzednim blogu komuś opadła szczęka no to tak jak mi. Nie planowałem tego miałem pewien zarys i jakoś tak wyszło w trakcie. Milczycie więc rozumiem że się zgadzacie. Mógłby ktoś mi pogratulować. Wiem że to tylko wizja z przed 100 lat i że robiło się w życiu rzeczy bardziej skomplikowane no ale małe słówko typu „ciekawy punkt widzenia” byłby chyba na miejscu. Rozumiem że potrzebujecie trochę czasu na przetrawienie, jestem cierpliwy, powiedźcie ile potrzebujecie roku, dwa? Jeżeli mam czekać do waszej śmierci to niestety to nie w moim stylu. Wysłałem te pomysły wszędzie gdzie mi do głowy przyszło i prędzej czy później ktoś je sprawdzi.

Skoro brak dialogu poprowadzę monolog.

Jeżeli to co napisałem poprzednio jest prawdziwe a nikt znów nie ośmielił się to skomentować to musimy rozdzielić czas na właściwy biegnący we wszechświecie który będzie zawsze stały i czas układów będących w ruchu który będzie mógł zwalniać lub być taki sam jak czas właściwy nigdy szybszy. Coś jak czas układu = czas właściwy/(1+prędkość układu/(m/s)). Wszystkie teorie dotyczące materii muszą uwzględniać jej czas i miejsce w przestrzeni. Materia może być tylko w jednym miejscu w jednym czasie. Zaś informacja o niej może być w wielu miejscach w jednym czasie.

Co do przestrzeni to wydaje mi się że jest ona stała obiekt poruszający się z dużą prędkością nie będzie jej rozciągał czy skurczał. Po tych małych korektach nie widzę sprzeczności między moimi pomysłami a teorią Einsteina. Jeżeli chciałbyś coś dodać nie krępuj się, nie gryzę:))

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie