slej slej
402
BLOG

Eksperyment tworzenia elektronów i pozytonów

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

 

Przypomnę tylko że jednym z moich pomysłów jest że elektron i pozyton po połączeniu się neutralizując się tworząc cząstkę którą nazwałem Bierną. Następnym pomysłem jest to że Bierna jest główną jak nie jedyną cząstką przestrzeni. Mimo że sama jest neutralna dla otoczenia to stanowi świetne medium do przenoszenia oddziaływań magnetycznych jak i ich fal. Chciałbym więc zaproponować eksperyment na odwrócenie „anihilacji” elektronu i pozytonu.

W polu magnetycznym umieszczamy pojemnik próżniowy. W pojemniku po przeciwnych biegunach umieszczamy kolektory których zadaniem jest zbieranie elektronów i pozytonów i są one połączone przewodnikiem. Następnie krzyżujemy wiązki laserów w jednym punkcie w pojemnikowej próżni. Jeżeli dobierzemy odpowiednie wiązki laserów i jeżeli mam racje przestrzeń powinna się rozerwać na elektrony i pozytony. Ponieważ pojemnik jest w polu magnetycznym elektrony powinny się poruszać do kolektora znajdującego się na biegunie dodatnim a pozytony do kolektora znajdującego się na biegunie ujemnym i tam będą anihilować z jego elektronami. W Przewodniku popłynie prąd.

Jeżeli jest ktoś kto chciałby porozmawiać lub pomóc w moich pomysłach prywatnie podaje mojego maila czarodziej_snow@gazeta.pl

Niestety w życiu zawodowym zmieniłem zleceniodawce. Niby korzystniejsza oferta a pieniędzy dostaje się mniej ponieważ jestem zmuszony korzystać z pośredników. Musze rozprawić się z tymi pasożytami dlatego moja aktywność będzie dużo mniejsza. Kapitalizm jest pojebany zarabiasz coraz więcej a na coraz mniej cię stać.

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie