slej slej
372
BLOG

Zrozumieć przestrzeń

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Bo dłuższej przerwie powracam do poszukiwań zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości. Powoli kończą się moje możliwości rozwijania moich pomysłów. Dlatego też czas na zmianę taktyki. Będę teraz bardziej starał się złączyć moje pomysły w jedną całość (obecnie są one strasznie rozdrobnione) i spróbuje wyjść z nimi poza salon24.

Dlatego też zrobiłem pierwszy filmik i umieściłem go na youtube.

Miłego oglądania

Jeżeli ktoś mógłby mi to przetłumaczyć na angielski będę wdzięczny. Obawiam się że z moją angielszczyzną pisanie o fizyce może być ciężkie do zrozumienia:)

 

P.S.

Nie wystarczy mieć pomysł trzeba jeszcze umieć go wytłumaczyć innym.

 

slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie