1
1
slej slej
260
BLOG

Efekt Dżanibekowa. Bąk niestabilny – asymetria rozkładu sił dośrodkowych.

slej slej Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Wiem powinienem sam wszystko sprawdzić. Wiem powinienem dalej rozpisać pozostałe pozycje bąka. Wiem powinienem wyznaczyć wzory i sprawdzić czy na ich podstawie uda się poprawnie przewidzieć efekt Dżanibekowa. Niestety nie posiadam odpowiedniej ilości czasu jak i odpowiednich umiejętności, dlatego proszę was o wskazanie ewentualnych błędów, gdyż sam nie jestem pewien czy zrobiłem to prawidłowo. Jeżeli jakimś cudem jednak jest to poprawne to niesie to ze sobą poważne konsekwencje.

Celowo nie podaje mojej interpretacji bo jestem ciekaw waszych wniosków.

Powodzenia

Zobacz galerię zdjęć:

2
2 siły bąk niesymetryczny
slej
O mnie slej

Wiem że nic nie wiem a to już coś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie